Permata hatiku...

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers


Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Tuesday, October 6, 2009

AIDILFITRI 2009

...Selamat Hari Raya Aidilfitri ..untuk semua...


..bersalam-salaman di pagi raya..aku beraya di alor setar..opps! lupa nak bergambar dekat sana..tahun ni beraya ala kadar je..di rumah sewa kitaorg..rumah baru dijangka siap bulan 11..


.. 3 dara perasan lawa...yg sorang tu siap pinjam baju aku lagi..!




..ambik gambar depan kue raya..konon2 dia la yang buat..

..mak masak nasi tomato , ayam masak merah , dalca , kerabu nenas & timun..

nyum..nyum

..nak tunjuk gelang baru lah tu..ahaks!
..bawak bersabaq..



..semua tengah bosan tunggu aku tak balik2 lagi..bukan nak kata la..kalau aku takdak..sunyi sepi je rumah..ahaks!

..tahun lepas diena dapat duit raya RM300.00 seorang , tokba bagi... maklumlah masa tu cucu sorang je..

..tahun ni bagi RM300.00 jugak.. tapi bahagi 3 org cucu..hehehe..

..jeng jeng jeng..dia mai dah dia mai dah...kami baru sampai kui 4 petang..

... cucu kesayangan maktok dan tokba ....


.. say cheeeseee...


..yeah..tahun ni kaler merah..semangat membara..ada ong maa!

..Dhiya Irdiena Bt Hafiezal..

..Muhammad Irfan Rayyan Bin Hafiezal..


..zuha , qaisara dan syakir..


...little qaisara...

baju tu aku bli masa bulan 7, try pakai masa tu labuh sampai ke kaki ..

pendek kata mcm jubah le dia pakai masa try tuh.. kejap je besar ye sara .. dah boleh pakai dah dress tu..